Требования к учащимся по 2-й теме истории Украины 9 класс
Тема 2. УкраїнськіземлівскладіРосійськоїтаАвстрійськоїімперій наприкінці ХVІІІ — упершійтретині ХІХ ст.
Учень (учениця):
визначає
хронологічну послідовність подій періоду;
показує
на карті українські землі у межах імперій; на основі карти порівнює
політико-адміністративний устрій українських земель у складі Російської
імперії з політико-адміністративним устроєм українських земель у складі
Австрійської монархії; показує на карті територіальні зміни;
описує та порівнює
становище українського населення та риси повсякденного життя українців у
складі Російської та Австрійської імперій;
визначає
цілі (мотиви) участі українців у війнах за їхніми діями;
аналізує
та узагальнює історичні факти, визначає причини, сутність і
наслідки піднесення національної ідеї, національного та суспільно-політичного
рухів;
зіставляє
дані історичних та літературних джерел для аналізу програмних позицій
антиурядових організацій;
здійснює
критичний аналіз джерел та інтерпретує події, подані в історичних
документах;
характеризує зміст і значення «Енеїди» та
«Русалки Дністрової».